Welkom! - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Marije Son - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Marije Son - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

02 September 2014 | Nederland, Westzaan

Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog! Na lang in onzekerheid te hebben gezeten staat het nu vast, ik vertrek naar China! Deze pagina heb ik geopend zodat iedereen die het leuk lijkt mijn avonturen kan volgen in China.

Omdat het regelen van mijn visa langer heeft geduurd als verwacht vertrek ik aankomende vrijdag ( 5 september) al richting China! Gelukkig wordt ik vergezeld door een studiegenoot en tevens vriendin gedurende dit avontuur. Tijdens mijn verblijf in China ga ik voor 5 maanden in de stad Baoding wonen. De stad Baoding ligt 140 km ten zuidwesten van Beijing en telt ongeveer een miljoen inwoners. Tijdens mijn verblijf in Baoding ga ik stage lopen aan de Agricultural University of Hebei. Ik kom in een onderzoeksteam terecht dat biotechnologisch onderzoek doet naar aardbeiplanten.

Na aankomst in Beijing op zaterdag reis ik direct door naar de stad Baoding en ga ik hier tijdelijk een hotel in. Ter plekken zal ik opzoek gaan naar een appartementje of ga ik toch proberen om op campus te verblijven. Hopelijk kan ik die week ook de professor ontmoeten die me gaat begeleiden want het is eigenlijk wel de bedoeling dat ik op maandag 15 september ga beginnen met me stage.

Mijn volgende blog wordt waarschijnlijk online gezet vanuit China, ik zal na aankomst proberen om internet te vinden zodat ik jullie op de hoogte kan houden.

Marije

  • 02 September 2014 - 15:02

    Lenie Deetman:

    Leuk Marije dit blog. We wensen je vanuit Spanje een heel goede reis en heel veel succes in China. Ik weet zeker dat je weer een mooie tijd tegemoet gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 11349

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 23 Januari 2015

Stage in Baoding

Landen bezocht: