Home sweet home - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Marije Son - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Marije Son - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

28 Januari 2015 | Nederland, Westzaan

Na een geweldige 5 maanden in China ben ik teruggekeerd naar Nederland. Hierbij wil ik iedereen die mij gevolgd heeft bedanken voor het lezen van de blog en de leuke reacties die ik heb ontvangen. De laatste paar dagen in Beijing zijn nog geweldig geweest, ik heb met een goed gevoel afscheid kunnen nemen!

Ik zal nog een aantal foto’s toevoegen van de laatste paar dagen in China.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 2004
Totaal aantal bezoekers 11345

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 23 Januari 2015

Stage in Baoding

Landen bezocht: